نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

در فکر دیدارت که هستم ای عزیز جان

من آسمان پیما تو را فریاد خواهم کرد

در  واژه ها یم جستجویت می کنم هر شب

صد مثنوی ای یار را تکرار خواهم کرد

اینجا غروبش بی تو بس تاریک و غم آساست

من بی تو هر دم بر غروب اصرار خواهم کرد

در دل وجود نور را احساسکردم من؟

نی..من چگونه نور را انکار خواهم کرد؟

امشب حضور دوست را احساس خواهم کرد

 تا آسمانها تا خدا پرواز خواهم کرد

نظرات 2 + ارسال نظر

جه عجب چشمه خشک شده جوشید!!!!!

سلام سلام ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ سلام!

چه خبرا! شهرام سارم که دیر به دیر میام هاااااااااااااا

این زندگی پر از چاله چولس بی انصاف!

شاد باش و ما روهم شاد کن!

راستی تو چند سالته؟‌ درس میخونی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد