نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

یه جورایی پس کجایی؟

یک عمر تنها یم

بی سرور و مولا

من کور دل هستم

کو رحمتت آقا؟...

من اوج بد آری

اما تو معصومی...

دستان سردم را

بردامنت حس کن

من تشنه رحمت

سیرابم از می کن

نظرات 3 + ارسال نظر

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
کـه بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی
من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش
کـه تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی
چنـگ در پرده همین می‌دهدت پند ولی
وعظـت آن گاه کند سود که قابل باشی
در چمن هر ورقی دفتر حالی دگر اسـت
حیف باشد که ز کار همـه غافـل باشی
نـقد عـمرت بـبرد غصه دنیا به گزاف
گر شب و روز در این قصه مشکـل باشی
گر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بر دوست
رفـتـن آسان بود ار واقف مـنزل باشی
حافـظا گر مدد از بخت بـلـندت باشد
صید آن شاهد مطـبوع شـمایل باشی

سلام
اون قده سرم شلوغه که نگوووووووووووووو شهرام سارم واقعا... نمیرسم زود زود بهت سر بزنم...

مراقب خودت باش... یلدا هم خوش بگذره!

حمید 1386/10/25 ساعت 13:46 http://yahamid.blogfa.com

السلام علیک یا صاحب الزمان.
و سلام بر مشتاقانش.
و سلام بر شما که دوستدار حضرتید.
عزاداری‌هاتون قبول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد