نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

متشکرم

جادارد از این عزیزی که زحمت میکشد قالب عوض میکند و پست هم میگذارد تشکر کنم و بگویم قربانت ما پسوردمان را عوض کردیم تا مزاحم شما نباشیم.وبا اجازه پستتان را هم حذف کردیم.روزگارتان خوش
نظرات 6 + ارسال نظر
حامی 1387/02/31 ساعت 17:07

جدی میگی ۱ نفر جای تو پست میزاشت؟؟؟؟ولی من دو هفته پیش اومدم خبری نبود.... کودوم پست میگی؟؟؟

سارا 1387/03/01 ساعت 12:14

سلام حذف کردم

سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکردش، بابا هم هیچی نمی‌گفت با همون نگاه سردش، مادرم باید بدونی، بابایی بهونه کرده، جای تو، توی خونه‌ی ما یکی رو نشونه کرده، جای تو شبا میادش واسه من قصه می‌خونه، میدونه دوسش ندارم، ولی باز پیشم میمونه، ولی من هنوز نزاشتم توی تخت تو، بخوابه، چرا اون تو خونه‌ی ماست، یه سوال بی جوابه!! گلای یاس تو باغچه، غروبا بونه میگیرن، همشون یه عهدی بستن، سر خاک تو بمیرن، قاب عکس سرد و خالی، آخرین خنده‌ی مادر، گل سرد یادگاری ولی با گلای پر پر...!!!
------
چه خبره بوده اینجاااااا؟‌سلامممممممممممم
کی دسته گل به آب داده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام علیکم
حال و احوال مبارک . چه جالب . حتما بنده خدا خیلی بیکار بوده . در هر صورت خودتون بنویسید بهتره . چرا که این شما هستید و نه شخص دیگه . راستی به فقیر فقرا هم سر بزنید . ثواب داره

سارا و پاییز 1387/04/05 ساعت 00:07

چه عوض شده اینجا... ؟

حمید 1387/06/31 ساعت 14:48 http://yahamid.blogfa.com

ببینید بنظرم این مشکلیه که اخیراً برای بلاگ اسکای بوجود اومده. و ربطی به کاربران نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد