نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

کودکانه

چشمهایم را میبندم باید کودک شوم .باید فاصله بگیرم از این همه اسارت بزرگی، باید برای لمس واقعی عشق ومحبت بی ریا شوم.باید اگر میخواهم بهترین ها را برای هدیه دادن به توبیابم، دیده پول شناسیم را ببندم تا گل را،مهر را،پاکی وعشق را بیابم.

میخواهم تمرین کنم تااز نو بتوانم بوسیدنت ،در آغوش گرفتنت و هرم نفست را داشته باشم و باور کنم که پناه امنم تنها تویی 

دوستت دارم ملیکه محبت مادر

نظرات 2 + ارسال نظر

سلاممممممممممممممممممممممممم خانوووووووم خانومااااااااااااااااااااا چطورییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو هم انگاری سرت خیلی شلوغه سر نمیزنی هاااااااااااا...
منم عاشق مامانم هستم با این که اذیتش میکنم...
الان سر کارم.........
یهوووووووووووو دیدی ریئس آمد... فعلا که خبری ازش نیست...

حمید 1387/06/31 ساعت 14:45 http://yahamid.blogfa.com

چرا نمی‌آیید بلاگفا یا جای دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد