نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

یارب این آدم خاکی تنهاست

 

پدر یکی از دوستان مدتی که در کماست بیش از ۴۰ روز... 

هر روز که میایم پای کامپیوتر اول میرم سراغ اون بنده خدا.من نه آنها را دیدم نه... میگن انسان از انس میاد وما عجیب زود انس میگیریم ودوست میداریم ...۷تا حمد شفا به نیت شفا 

اینم آدرس اون دوستhttp://sareheh.persianblog.ir/

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید 1387/11/17 ساعت 18:44

سلام
من خیلی اتفاقی راهم اینجا افتاد
ولی خوشحال شدم که وقتم هدر نرفت، چون قشنگ می نویسی
خوشحال میشم به من سر بزنی
www.rehabilitationmanagement.blogsky.com

سلاممممممممممممممممم....
مرسی... جاتون خالی، خیلی خوش گذشت...
خواستم اس ام اس بدم گفتم شاید نشناسی...
مراقب خودتون باشید...
ایشاالله سال خوبی هم داشته باشی، پیشاپیش تبریک میگم بهت...
خداحافظی با سلام و عطر آویشن...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد