نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

میم-الف-دال-ر

تو را دوست دارم عاشقانه 

به هزاران دلیل 

به هزاران بهانه

که مرا پروراندی

که مرا از شیره جانت نوشاندی 

که مرا آموختی

که مادرم بودی

همبازی ام بودی

مربی ام بودی

وبا عملت به من آموختی

دین را

حب آل الله را

عشق را 

محبت را

مادری را

لبخند را 

اشک را 

بندگی را و...

دوستت دارم بی هیچ دلیل

بی هیچ بهانه

عاشقانه دوستت دارم 

                              پیامبر الهی عشق و عاطفه                                                           دوستت دارم مادر


نظرات 1 + ارسال نظر
هادی 1389/03/11 ساعت 10:49 http://parishooni.blogsky.com/

سلام
زیبا و دلنشین بود
روزگارت همیشه سبز و آبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد