نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

دلداده

دوست دارم روزی بنشینی پیشم...

وبگویی بامن....خوب!بگو حرف دل...

و بگویم آرام....

نه!اول...

          دست سوی تو بیارم....وبعد...

وبگویم آرام 

دل من را پس ده تا بگویم حرفش...

شاید...شایدبعد مدتها دل خود را

لحظه ای لمس کنم...

مطمئن باش

دوباره

بادودستم

دل را 

میکنم تقدیمت.......

نظرات 2 + ارسال نظر
باقری 1389/03/19 ساعت 19:23 http://haqiqat.mihanblog.com

شخصی از بهلول پرسید:
می توانی بگویی زندگی آدمیان مانند چیست ؟

بهلول جواب داد: زندگی مردم مانند نردبان دو طرفه است که از یک طرفش سن آنها بالا می رود و از طرف دیگر زندگی آنها پائین می آید .


باشد که زندگی و آداب بزرگان راه زندگی ما بنده گان حقیر گردد


گرشبی میهمان جانات کنند
گول نعمت را مخور مشغول صاحب خانه باش


سلام وعرض ادب واحترام به شما دوست بزرگوار

حسین 1389/03/20 ساعت 01:06 http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد