نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

بای ذنب قتلت...

همسر و 2 فرزند شهیدمحمد گلدوی فردی که با ازخودگذشتکی مانع ورود عامل انتحار به مسجد جامع زاهدان شد و جان دههانفر را نجات داد.





نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
دلم یه جوری شد....
خدا لعنتشون کنه منافقین و دشمنان رو که از حیوون هم پست تر هستن...
بازم خانواده شهدا به داد ملت رسیدن. مثل همیشه!

سلام دوستان

به وبلاگ من مراجعه کنید:

ختم قرآن وبلاگی از طرف دوستای وبلاگی برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

خیلی متاثر شدم...... باران راست میگه... خدا لعنتشون کنه منافقینو... با منم دوست میشید؟؟؟ اگه خواستید مطالبم رو بخونید بیاید رمزو ازم بگیرید. نمیدونم اینجا چطور میتونم پیام خصوصی بذارم براتون که رمزو بهتون بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد