نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

اللهم فک کل اسیر

ا

این روزها که امید زنده بودنتان  جان گرفته 

این روزها که برای آزادیتان دست به دامان موسی بن جعفریم

با خود میگویم 

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

غربتتان بیشتر از اسارت میسوزاند دل را...

کاش روزی اینهمه شوق دیدارتان تکرار شود برای وصال حاج احمد...


آقای ما سید علی منتظر شماست سرداران مرد تر از مرد

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
به امید آزادی همه زندانیان
هر چند زندانیان ما آزاده اند و زندان بانانشان زندانی !

مرضیه 1389/12/12 ساعت 04:03

سلام پرستو!
نام خدا رو سرچ کردم و به اینجا رسیدم!
خیلی دلم گرفته دوست دارم با یکی درد دل کنم:(
الان اشکم داره سرازیر میشه:((
از دست کسانی که نه به خدا اعتقاد دارند و نه به پیامبرش!
از دست کسانی که به خدا و پیغمبرش توهین می کنند و من نظرات پلیدشان رو می خونم و خون دل می خورم!
باورم نمی شه آنها ایرانی باشند...
چی کار کنم؟جوابشون رو بدم یا نه؟
حس میکنم خدا مهری بر دلهاشان نهاده و چشم دلشان کور شده...
چند روزه دارم زجر می کشم...
ای خدااااااااااااااااا تو چقدر صبرت زیاده اما من طاقت ندارم:((
برم نماز بخونم.....
شرمنده مزاحم شدم

اشکم را جاری کردی دختر...جانا سخن از زبان ما....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد