نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

۳۳امین حماسه...







همه آمده بودند...

نظرات 2 + ارسال نظر
مرصاد 1390/11/27 ساعت 13:09 http://3nooghte.blogfa.com

و ما نیز هم ...

سلام بحمدلله...گزارشش را خواندم..

حامد 1390/12/01 ساعت 16:10 http://balagh-mobin.blogfa.com

سلام به خواهر محترمه
از این که به چادر بودن افتخار میکنید جا داره خدارو شکر کنید اما فقط چادر مهم نیست بلکه چادری فکر کردن مهمه
تقصیر ما چیه که رسول اله فکر زنای موتورسوار 1400 سال بعد رو نکرده
احتمالاً شما معتقدید این احادیث قدیمیه و باید دور انداخت
خواهر خوب من من با تفریح مخالف نیستم شما همه حرفای قبل و بعد منو خوندین من میگم آیا بادی وقتی دیدید یه زن بد حجاب اسب سواری میکنه و میگه شما محجبه ها متحجرید چون اسب سواری نمیکنید ما هم بریم و اسب سواری کنیم اصل کار اشتباهه
میخوام ازت خواهش کنم تمام نظرات منو چه اونایی که اول نوشتم چه اونایی که بعد نوشتم بخونید بعد نظرتونو برام بفرستین ممنون

سلام علیکم.اول خدمتتان عارضم بنده کارشناسی علوم حدیث دارم.دوم تقصیر شما این است که پیامبر را به شیوه اهل سنت میدانید...نگاهی به روایات نعزشان بیندازید میبینید بسیار در مورد زمان ما تفقد فرموده اند.
سوم فرمودند خیرالامور اوسطها...حضرت رسول هم فرموده اند...و در ادامه فرموده اند هر کدام از تندروی و کند روی عبث است...
چهارم نه بنده . نه دوستان بحثمان اسب دوانی نبود جناب...بحث مصونیت چادر بود ...لطفا مغلطه نفرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد