نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

جستجو

 

اگر به جستجویم بیایی می یابیم...                                                                                                                  دخترک را دم در یک لنگه پا نگه داشته ام .خسته ام باید عجله کنم... اگر دیرتر بجنبم به شیر یارانه ای نمیرسم.معلوم نیست دخترک لنگه کفش تابستانیش را چه کرده...همه جای خانه روبراه ومرتب را به هم میریزم...دخترک هم کمک شایانی میکند به درهم ریختن خانه واعصاب من ...دیرم شده

.. خانه به هم ریخته..واز همه بدتر اعصابم است که مثل سی دی پر خش ارور میدهد...فی البداهه ای خدای غرایی میگویم و.... کفش را میبینم زیر پایه جاکفشی پنهان شده.... سر بلند میکنم که ان ای خدای عصبی را جبران کنم ...چشمم به تابلوی روی دیوار میافتد...

شرمنده سر به زیر انداخته وزیر لب میگویم تورا که بیشتر گم کرده بودم زودتر یافتم عشق من...

هر کس تو را طلب کند می یابدت

وهرکه تورا یافت عاشقت میشود

وهر که عاشقت شد جانش خواهی گرفت

ودیه هران کس که اینگونه جان دهد برتوست

وتو دیه اویی. تو.....تو....تو.........

  حرف نیست  حدیث قدسی ((من طلبنی وجدنی))خود خود خداست.........

          

                  

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام سارا جان
مرسی از آمدنت و افتخاری که دادی . راستی که گاهی فقط باید بخوانیمش تا جوابمان دهد و چه قدر زیباست در عشق مردن
در عشق او مردن.
راستی من شما رو لینک کردم تا بتونم همیشه از اندیشه های شما لذت ببرم
بدرود

آرامش می دهد اگر اعتقاد داشته باشی که هست...موافقم
------
دخترک کوچکت هم حق خودش را همچنان طلب می کند از مادری تو ...به سماجت لنگه کفشی گم شده

ما از خدای گم شدیم
او به جستجوی ماست

سلام به کاکنوس منم یه سر بزن خوشحال می شم

حمید 1386/04/12 ساعت 08:28 http://yahamid.blogfa.com

فرمایشتون کاملاً درسته، درمورد نوشته‌ی تابلو و پیام خدایی.
------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد