نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

 

پر از اظطرابم  

گویی برای همیشه دیرشده باشد 

پر از نگرانی  

گویی از همه توان بهره کشیده باشم  

من احساس میکنم قاتلم  

من دلمردگیم را یک قتل میدانم 

من محتاج یک دم عیسوی برای  

                                        دوباره بودنم  

                                                          برای زنده شدن  

                                                                         زندگی کردن  

                                                                                      آدم شدن

خداااااااااایا کمکم کن...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
مرسی که به من سر زدید ولی بدانید هر مجرمی حتی با بزرگترین گناهی که مرتکب میشه بازهم انسان محسوب می شه و خداون از رحم و بخخش خودش شامل حال او می کنه
اپم خوشحال میشم اگه بیاید
موفق باشید بای

_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
_____________@@_@_____
______________@@_____
Zire Pooste Eshgh@_____


ای صمیمى ای دوست


آرزویم همه‎ ‎سرسبزی توست

دایم از خنده، لبانت لبریز

دامنت پر گل باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد