نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

زمان

بزرگ شدیم.بسیار سریع تر از انکه یادمان بماند صمیمیت خاک بازی. گریستن. زود دل بستن. زود دل کندن... ورحمه للعالمین به خاطر همین ها به کودکیمان علاقه داشت.                                دلم می خواهد باورکنم.....اسمان مال من است
نظرات 2 + ارسال نظر

درود بر شما
سارای عزیز خوش آمدید. هنگامی که کوچک بودیم می خواستیم زود بزرگ شویم ولی حالا در حسرت دوران کودکی هستیم
به من هم سر بزن
بدرود

امیر 1386/04/13 ساعت 00:19 http://golayepune.blogsky.com

اگر به خانه ی من آمدی

برای من چراغ بیاور

و یک دریچه

که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد