نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

۳۳امین حماسه...







همه آمده بودند...

عیدانه




میلاد گل و نور مبارک....



حسن جان...


در بقیع حرمت با دل خون می گفتم

که مگر داغ همان مرقد ویران کم نیست




این قوم حسن ستیزند اصلا مولای من...

آن از بقیع...

این هم سامرا...

اما قسم به آن اول منتظر بین در و دیوار آباد میکنیم سند هویت شیعه گی مان را...دوازده امامی مان را...

آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه....




آجرک الله بقیه الله


شمس الشموس

در شرقی ترین نقطه از سرزمین عشاق خورشید خورشید ها غروب کرد...

و خبر پرواز غریبانه اش که پیچید همه لیلی ها مجنون شدند...
مهر بخشیدند تا ضامن مهر را گل باران کنند...
السلام علیک یا امام الرئوف...

ب مثل بابا



کی میگه من بابا ندارم؟کی میگه من بی کسو کارم؟