نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

فرصت

و کدامین سحر ناله گه مهتاب است؟

صحبت از عشق کدامین مریخ بر دل این زحل بی تاب است؟

اسمان هم ابریست

زهره هم نا  پیداست

و شررمهمان دل بی تاب من است

زهره ی من دیشب        

چمدانش را بست   

و خدا حافظ او هم اکنون

   در کنار شب بو

زیر آن شب تابست...

مرد رویا هایم

                زهره ام دیگر نیت...

جای پایش حتی

بر دلم بیتابست...

 ۴۰ روز مانده تا نیمه شعبان.....ان الفرص تمر مر السحاب

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام
شعر زیباییه...

سلام
نوشته هات رو دوست دارم
قشنگ مینویسی
شاد باشی

سلام
سارا جان عالی بود موفق باشید
یا علی

حمید 1386/04/31 ساعت 16:12 http://yahamid.blogfa.com

سلام.خوندن شعرتون آرامش بهمراه داره، اما زهره که اسم مؤنثه بنظر می‌رسه نباید برای"مرد رویاها" بکار برده بشه. شاید هم اشتباه می‌کنم.

من یه لیوان چای داغ رو به تو ترجیح می دم . چون چای فقط زبونم رو می سوزونه . ولی تو دلمو....

تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب
بدینسان خواب ها را زیبا میکنم هر شب
دلم فریاد میخواهد ولی در گوشه ای تنها
که بی آزار با دیوار نجوا میکنم هر شب
کجا دنبال عشق میگردی؟؟؟
که من این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شب

[ بدون نام ] 1386/05/01 ساعت 00:33

تو را گم میکنم هر روز و پیدا میکنم هر شب
بدینسان خواب ها را زیبا میکنم هر شب
دلم فریاد میخواهد ولی در گوشه ای تنها
که بی آزار با دیوار نجوا میکنم هر شب
کجا دنبال عشق میگردی؟؟؟
که من این واژه را تا صبح معنا میکنم هر شب

حمید 1386/05/01 ساعت 13:38 http://yahamid.blogfa.com

باور بفرمایید بی‌غرض نوشتم و قصدی نداشتم جز این‌که سرسری از پست نگذرم .ضمناً واقعاً برایم سؤال شد.
"مرد ِ رویاها" مگه یک نوع از اضافه‌های ۸ گانه در ادبیات فارسی نیست؟ درواقع رویاها مضاف الیه است برای مرد.
من با این دیدگاه نظر دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد