نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

کاشف شده ام

من کشف کردم :

  ادمها دیگر نمی توانند دوست داشتن ودوست داشتنی بودن را راحت هضم کنند.

من کشف کردم:

سهمیه بندی بنزین ثابت کرد روز ها ست مادیات مع نویات را سهمیه بندی کرده است.

من کشف کردم:

همه چیز به همه چیز ربط دارد -مثلا توقع محبت داشتن وغر زدن به خاطر مشکلات منزل.

من کشف کردم:

ما ادمها میتوانیم هرگز خودمان نباشیم و با این بی خودی بمیریم...

و.....من.....کشف کردم:

که من خراب کردم تمام رویاهای شیرین خوب بزرگ شدنم را در کوچه پس کوچه های شرایط بزرگ شدن.....

ای بالا بالا گم شده ام...

نظرات 3 + ارسال نظر

همه مان
گم شده ایم راستی تو او را ندیدی از همین جا میرفت...

غریبه 1386/05/13 ساعت 13:36

نبینم روزی رو که اینجوری بنویسی!!!!

حمید 1386/05/13 ساعت 15:33 http://yahamid.blogfa.com

سلام. ممنونم از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد