نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

من چه دلتنگ تو ام

دستانم...

                          وتمام هستم

همه دل تنگ ثنای تو شده

من مگر اشرف خلق تو نبودم ربا

ومکانم فردوس

من چه کردم با خود؟

دستهای خود را سوی تو اوردم

امدم بهر گدایی امشب

از سر امشب من را

 ادمی کن که دوباره بشود کل ملک

سجده کردن بر وی را

فخر خود پندارند

من میان همهگان دل به تو دارم وبس...یاریم کن یا رب...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلاممممممممممم

خوبی؟؟؟

چه کردی با این وبلاگت ای ول..

هیچ وقت دل تنگ نباشی

فقط بدان آمدم
تا بعد.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد