نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

قصه

آمدم امشب برایت قصه ای زیبا بگویم

گوش کن زیبای نازم آمدم لالا بگویم...

جای لاله جای شب بو

              دشت گل اوردم امشب

لالالالا دشت مریم

لالالالا دشت نرگس ...

                       قصه عیسای مریم

                      قصه مهدی نرگس  

قصه نور و امید و قصه عشق و محبت

نرجسی از نسل مریم

                      مهدی از نسل محمد...

آمدم امشب برایت قصه ماندن بگویم:

پرچم باقی بماندن دست مهدی محمد...

کودکم

ماهم

امیدم

آمدم امشب تو را من

                     آشنا سازم به نابی

                                 دامنت را پر بسازم از گل عشق الهی

مژده دارم من برایت       

        مردی می اید ز باران

                 نور می پاشد به دوران

                       مردی از دامان زهره            

                             مردی ازنسل محمد

دیده بر هم کن امیدم

 میسپارم بودنت را دست مولایم عزیزم

در کلاس و مکتب او نو نهالیت ببینم

در رکاب حضرت او سر فرازیت ببینم

...لالالالالاگل مریم

لالالالاگل نرگس

               عشق دوران کی می ایی؟ لالالالا گل شب بو...

 

       

نظرات 1 + ارسال نظر

بسیار زیبا بود .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد