نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

فرصت بودن

گر رسدتو را فردی

پرسدت فلانی هان؟در کجای دنیایی؟

                                 پاسخت چه خواهدبود؟

در جواب این واژه حرف دل چه خواهی گفت؟

در کجای بودن ها دست و پا زنی انسان؟                                     

                                   در کجای مقصدها -نیل رفتنی حالا؟

گر بگویدت حالا

فرصتت تمامی رفت

باید از قدم افتی

               وقت باز خواهی شد...

.

.

.

این سوال رعب اور ذهن خسته ام پر کرد

با خودم بگفتم من

                     اول مسیری تو؟

نی فلانی کم عقل ده قدم عقب رفتی...

وقت آمدن...اول..

                   پاک چون گلک بودی...

پاکیت کجا رفته؟....هان عمو بگو پاسخ...

ده قدم عقب رفتی از وجود پاک خود         

                    غرق منیتت گشتی گم شدی به خواه خود

.

.

.

 در کجای دنیاییم

                 دردنیت و پستی

                             ای خدای عالم ها

                                     بر سرم بنه دستی ...

  گم شدم در این گنداب -سازه دو دست خود-

یاریم نما ربا مرده ام  ز هست خود

دست من بگیر و بر تا مقام انسانی

                      حاصل همه عمرم ...یک سبد پشیمانی...

نظرات 9 + ارسال نظر
پویا 1386/05/29 ساعت 16:08 http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
وبتون دیر لود میشه
به نظرم قالبش مناسب مطالبتون نیست

تا تو نگاه میکنی کار من آه کردن است....جان به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

آره دیگه.. 1386/05/29 ساعت 22:12

من چه گویم که تو را نازکی طبع لطیف

تا به حدی است که آهسته دعا نتوان کرد

حامی در هر دو طرف اپدیت....

[ بدون نام ] 1386/05/31 ساعت 03:29

غزلی چون خود شما زیبا
با غروب این دل گرفته مرا
می رساند به دامن دریا
می روم گوش می دهم به سکوت
چه شگفت است این همیشه صدا
لحظه هایی که در فلق گم شدم
با شفق باز می شود پیدا
چه غروری چه سرشکن سنگی
موجکوب است یا خیال شما
دل خورشید هم به حالم سوخت
سرخ تر از همیشه گفت : بیا
می شد اینجا نباشم اینک ‚ آه
بی تو موجم نمی برد زینجا
راستی گر شبی نباشم من
چه غریب است ساحل تنها
من و این مرغهای سرگردان
پرسه ها می زنیم تا فردا
تازه شعری سروده ام از تو
غزلی چون خود شما زیبا
تو که گوشت بر این دقایق نیست
باز هم ذوق گوش ماهی ها

حمید 1386/05/31 ساعت 14:39 http://yahamid.blogfa.com

سلام. درمورد کامنتی که نوشتید عرض کنم که مسئله‌ای نیست. ولی علتش هم بگویید اگه می‌شه.

حمید 1386/06/03 ساعت 09:52 http://yahamid.blogfa.com

سلام.ممنونم. این پست رو هم برای بار دوم مرور کردم.

غضنفر 1386/06/03 ساعت 22:19

ایول داداش

غریبه 1386/06/10 ساعت 10:21

نفست همیشه گرم باد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد