نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

من خدا را...

امدم مژده دهم من خدا را دیدم

وبگویم همه اهل زمین

رب ما چه زیباست...

آمدم مژده دهم که خدا اینجا هم

 خانه دارد مردم

و

به قول شاعر

 کعبه سنگیست که ره گم نشود

من

 با دو چشم ساده

 در میان مردم

هم خدا را دیدم هم خداییش را

من بدیدم که خدا

 همره اسم رئوف

مادرانه روی فرزندی را

 بوسه میزد ارام

و بدیدم رزاق با دو دستی پنهان

پدرانه وام میداد

بدون منت

من بدیدم که رحیمانه گنه میبخشید

کینه در دل نگرفت

من بدیدم ستار

وندیدن ها را

و..........

وبفهمیدم

من

نفس واحد که بگویند چه معنا دارد.

وبه درکم امد

نفخه روح خدا در آدم یعنی چه

بشر از هر چه که در عالم هست

گر خدایی باشد

به خدا مثل تر است

وخدا

 یکه و واحد

 تک گل بی عیب است

نظرات 12 + ارسال نظر
علی 1386/06/04 ساعت 01:21 http://sokhanedel.parsiblog.com/

سلام
یکی از دوستان وب شما را معرفی کرد از شعرهاتون گفت. وقتی اومد هم وبلاگ زیبا ، هم شعر زیبا و با مضمون دیدم
دست مریزاد . ای والله داشت . کاش همه مثل شما به همین نرمی و راحتی خداشون را میدیند . خوشحال میشم یه سر هم به وب من بزنید . اگه اجازه بدید لینکتون میکنم . موفق باشید

علی 1386/06/04 ساعت 01:28 http://sokhanedel.parsiblog.com/

راستی اسم وبلاگتون چیه ؟ متوجه نشدم ! شما را به اسم ((کلمات من)) لینک کردم . اگه اشتباه است بگید تا تصحیحش کنم.

سلام
زیبا بود اما بنضر دو اشکال در شعر هست (اگه ناراحت نمیششد!!)۱-رب ما چه زیباست...این فراز ظاهرا با بقیه بیتها
هم آهنگ نیست۲-وام معمولا برای قرض استفاده می شود
ولی خدا که روزی را قرض نمی دهد در کل روز به روز روانتر و زیبا تر می شود خدا یارتان

سارا 1386/06/04 ساعت 14:32

از نقد زیباتان متشکرم
با اشتیاق راهنمایی های دوستان را پذیرایم.

سلام..................چه خوب که خدا رو دیدی!
خوش به حالت!

سلاممممممم خوبی؟؟؟

شهرام سارم که دیر شد...

حالمان خوووب نیست غم کم کم می خوریم و ایناااااااا

وقت کردی پیش ما بیااااااااااااااااااااااااااااا

شاد باش همیشه... واسه منم دعا کن که زودی حالم خوب بشه باشه؟؟؟

sara_razeghi 1386/06/18 ساعت 01:42

شاید حالت را درک نکنم ولی من هم چند روز قبل به عینه
رحمانیت و بخشندگیش را دیدم و حضورش را در اعماق وجودم
حس کردم . میدانم که درکم می کنی.
التماس دعا

حمید 1386/06/24 ساعت 11:19 http://yahamid.blogfa.com

سلام. فرارسیدن ماه مبارک رمضان رو تبریک عرض می‌کنم.
طاعات و عباداتتون قبول باشه.

آزاده 1386/09/07 ساعت 15:43

خیلی زیباست خیلی

مازی صدام کن 1389/02/11 ساعت 03:38

خوش به حالتون
عالی بود

ره رو 1389/03/20 ساعت 23:18 http://dalilerah.blogfa.com/

سلام
من عرف نفسه فقد عرف ربه
منطق الطیر رو خوندی؟
عالیه!

با خدا طرف شدن
کار مشکلی است
زندگی بازی خدا ویک
عروسک گلی است.
شعر از عرفان نظر آهاری

سلام

طاعات و عبادات قبول درگه حق ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد