نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

تو اگر درطپش باغ خدا را دیدی

همتی کن و بگو ماهی ها

                                       حوضشان بی آب است...

نظرات 5 + ارسال نظر
سرخ 1386/07/29 ساعت 20:12 http://sorkh.blogsky.com

خیلی نازی. بوس

کوثر 1386/07/30 ساعت 22:13

سخنت درست...
ولی آخر به من بگو که چه تو را راضی خواهد کرد؟
منظورم قالب است که مادام عوض می کنی.

سارا 1386/08/01 ساعت 17:46

قالب قبلی سرعت لود شدن را میگرفت... همین

سلامممممممممممممممممممم

خوبی؟؟؟؟

چگونه دلت آمد خووووووووووووووووووب....

من ماهی گیر هستم ولی دلم نیاید که ماهی در تنگ باشد خوووووووووووووووووب

بسی دلمان برایش قیلی ویلی رفت...

پیش ما بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ناز بلا (لاو)

میگمماااااااااااااااااا

این عکسه رو اگه کوچیکش کنی وبلاگت درست میشه هاااااا

نصفه عکسه که از اون رو زده بیرون و...

خجالت که گفتم... شهرام سارم... آخه دوس میدارم وبلاگت خوووووب باشه خووووووووووووب...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد