نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

شکرانه

 

ممنونم از اینکه فراموشم نمیکنی... هرگز ... 

حتی اگر من...  

و از اینکه آرامم ساختی  

.باید مینوشتم تا فراموش نکنم

نظرات 3 + ارسال نظر
علی 1387/09/19 ساعت 08:55 http://www.stemarz.blogfa.com

سلام

از سوز محبت چه خبر اهل هوس را
این آتش عشق است نسوزد همه کس را

عید بزرگ قربان بر شما مبارک باد
خوشحال میشم به من سر بزنید

سلام دوست عزیزم
عععععععععععیدتان مبارک دلهاتان شاد لبهاتان خندان باشد.
مرسی که به من سر زدید ممنونم.
موفق باشی بای.

سلام
من اپم خوشحال می شم به من سری بزنید. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد