نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

به نام عشق

اول ذی‌حجه راحیل خطبه‌ی عقدی خواند و آب و تراب را مزدوج ساخت...

آب وتراب...

واز نسل ایشان عشق زاده شد...

لباس یاس برتن کرد زهرا

کنار دست او بنشست مولا

محمدخطبه خواند زهرا بلی گفت

غلط گفتم بلی نه “یاعلی” گفت

نظرات 1 + ارسال نظر
اکرم 1389/08/18 ساعت 08:28 http://akram53.blogfa.com

سلام خانمی . یادمه اون موقع ها که کوچیکتر بودم کارت های دعوت عروسی که واسمون می اومد اولش می نوشتند ( یا علی گفتیم و عشق آغاز شد ) اون موقع ها همیشه با خودم می گفتم یعنی دوماد و عروس اونقدر قاطی مشکلات می شن که طفلی ها از همین اولش باید یا علی بگن و با مشکلات بجنگند . ولی امروز می فهمم که با یا علی عشق آغاز می شود . موفق و بهروز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد