نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم
نیلوفرانه...

نیلوفرانه...

الهی!چه بی صدا و چه بی منت می بخشی و من چه حسابگرانه و مغرورانه تسبیح می گویم

پشت در سوخت بال و پر، اما


چه خوب که این در چوبی نیست...

میخ هم ندارد...

روی قفل نوشته:
هوالحبیب الذی ترجى شفاعته ***** لکل هول من الأهوال مقتحم
او دوستی است که در همه پیشامد ها و حوادث ناگوار امید شفاعتش می رود

شفاعت...

در همه حوادث...

بهانه خلقت را بکشی و....

1400سال عاشق کشی و امید شفاعت...





درب خانه حضرت زهرا (س)-مسجدالنبی-مدینه-...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام عزیزم
اخه چرا اهل نظر دادن نیستی ؟
:(
خب دلم تنگ میشه برات
فکر میکنم یادت رفته منو
:(
بیا و نظر بده . باشه ؟
:)

این در ...

:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد